{{ctrl.notification}}
کشور های محبوب و ارزان برای سفر زمینی

یکی از مزیت های سفرهای زمینی به دور بودن از استرس زمان است. شما با وسیله نقلیه شخصی یا وسایل حمل و نقل زمینی عمومی به سفر خود ادامه می دهید و نگران جا ماندن از پرواز خود نخواهید بود. اکثر کسانی که به دنبال بهترین سفرهای زمینی برای سفر به خارج کشور هستند، برای خود محدوده های زمانی بالای یک هفته را در نظر می گیرند. در حقیقت سفر های جاده ای برای اشخاصی است که وقت و زمان آن را دارند و عجله ندارند و مهم ترین دلیل سفرشان لذت بردن از مناظر جاده ای و تمام موهبت هایی است که بر روی زمین قرار دارد.

ترکیه

اگر هدف شما این است که سفرتان ارزانتر انجام شود، بهترین گزینه برای شما سفر به شهرهای مرزی ترکیه و ایران  ‌است. پس اگر در فکر خرید تور ترکیه هستید به دو شهر وان ترکیه و استانبول به عنوان دو پیشنهاد عالی فکر کنید.

 

ارمنستان

بعد از ترکیه به سراغ یکی دیگر از همسایه های ایران یعنی کشور ارمنستان Armenia می‌رویم. همان‌طور که می‌دانید بیشتر تورهای زمینی ارمنستان به مقصد شهر ایروان ارائه می‌شوند. شهر ایروان پایتخت ارمنستان و پیشرفته ترین شهر این کشور محسوب می‌شود. با توجه به پتانسیل بالای گردشگری شهر ایروان، شرایط خوبی برای مسافرانی که قصد دارند زمینی و یا ارزان به ارمنستان سفر کنند وجود دارد.

 

آذربایجان

 شما می‌توانید در مدت 2 ساعت از طریق هوایی و یا 8 تا 10 ساعت با خرید تور زمینی باکو به این شهر زیبا برسید. مراکز خرید مدرن، تفریحات شبانه، جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد و سواحل دریای خزر یا کاسپین از جمله دلایلی هستند که باعث شهرت بیشتر شهر باکو آذربایجان برای ما ایرانیها شده است.

 

گرجستان

اگر بخواهیم یک مقصد توریستی شبیه به کشور ترکیه به شما معرفی کنیم شاید بتوانیم از گرجستان Georgia یاد کنیم. بیشتر گردشگران در سفر به گرجستان از دو شهر تفلیس و باتومی دیدن می‌کنند. گرجستان با ایران مرز مشترک ندارد اما زمانی که شما تورهای زمینی گرجستانانتخاب کنید متناسب با برنامه پکیج مسافرتی انتخاب شده از یکی از کشورهای ارمنستان، آذریایجان و ترکیه به مرز گرجستان خواهید رسید. همان‌طور که می‌دانید فاصله شهر تفلیس به ایران کمتر از فاصله شهر باتومی به مرزهای کشور ما می‌باشد. به طور معمول برای تور زمینی تفلیس بیشتر مرزهای کشور آذربایجان و ارمنستان استفاده می‌شود.

 

عمان

 بیشتر تورهای عمان به مقصد شهر مسقط است. شاید شما کمتر با دیدنی‌‌های مسقط آشنا باشید اما پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به مسقط از جاذبه های گردشگری تاریخی این شهر مانند قلعه جلالی، قلعه میرانی، مجسمه عظیم جثه کندرسوز، بازار مطرح و موزه های جالب مسقط دیدن کنید و بدانید تور مسقط تصور شما را نسبت به کشور عمان عوض خواهد کرد.

 

کویت

کویت Kuwait کشور بسیار کوچکی در حاشیه خلیچ فارس است. شما برای سفر به کویت می‌توانید از مرز عراق به سمت بصره حرکت کنید و از آنجا وارد کویت شوید و یا می‌توانید از بندر امام خمینی، آبادان و خرمشهر با کشتی خودتان را به کویت برسانید. این کشور با وجود وسعت کم خود نقش مهمی در اقتصاد جهانی دارد و ارزشمندترین ارز جهان را از آن خود کرده است. کویت یکی از جالب‌ترین و متمدن‌ترین کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است که مردمی با ملیت‌های مختلف با عقاید گوناگون در آن زندگی می‌کنند. 

 

ترکمنستان

ترکمنستان کشور پیشرفته‌ای نیست اما شهر عشق آباد جزو مدرن‌ترین و مجهزترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. اگر اولین بار است که به می‌خواهید به ترکمنستان سفر کنید بهتر است زمان سفرتان را با عید نوروز هماهنگ کنید. در این کشور نیز مانند ایران جشن های بسیار زیبا و جالبی در ایام نوروز برگزار می‌شود که می‌توانید گزینه بسیار عالی و ارزان برای خرید تور خارجی نوروز باشد.

 

date_range سه شنبه 05 آذر 1398 remove_red_eye 1152 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09192167545
پرواز خارجی
09192167545
هتل داخلی
09192167545
هتل خارجی
09192167545
ویزا
09192167545
ثبت نظر
chat 0