{{ctrl.notification}}
معروف ترین کوه های دنیا

کوه ها همواره یادآور ویژگی هایی همچون عظمت، استواری و صلابت و اوج گرفتن هستند. کوه ها و ارتفاعات معروفی دنیا وجود دارد که از میان آنها برخی بیشتر از سایرین مورد توجه گردشگران و علاقه مندان به کوهپیمایی هستند.

 

کوه گودان آگونگ - بالی

بالی جزیره کوچکی در کشور اندونزی است که در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان قرار دارد. یکی از جاذبه های توریستی این جزیره کوه آتشفشانی گودان آگانگ بوده که «مادر کوه » ها نامیده می شود. جالب است بدانید که این کوه آتشفشانی فعال ضمن آن که یک جاذبه گردشگری محسوب می شود بومیان این منطقه از گدازه‌ها و سنگ‌های سرد شده‌ی این آتشفشان کوه گودان آگونگ، برای ساخت منازل خود استفاده می‌کنند.

 

کوه تائو -تایلند

کوه تائو(Koh Tao) ، در واقع جزیره ای کوچک در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند است. کوه تائو به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای آموزش کسانی است که علاقه دارند غواصی را به صورت حرفه ای یاد بگیرند و بعد از آموزش یک گواهی اعطا می شود. شاید همین امر سبب شده باشد تا کوه تائو یکی از محبوب ترین مقاصد در جهان برای یادگیری شیرجه و غواصی تبدیل کرده است.

 

کوه نمرود- ترکیه

شهرت کوه نمرود به علت وجود یک آرامگاه سلطنتی برفراز آن است. سرهای سنگی که احتمالا به عنوان یادبود خاندان سلطنتی ایجاد شده است. کوه نمرود یکی از بهترین مکان ها در کشور ترکیه برای مشاهده غروب و طلوع آفتاب می باشد.

 

کوه هوانگ - چین

کوه هوانگ (huangshan) یکی از بزرگ ترین مقاصد گردشگری چین است که با نام "هوانگ شان" (کوه زرد) نیز شناخته می شود. در دوران باستان برای دسترسی به قله کوه مجبور بودند حدود 60000 پله سنگی در اطراف دامنه را طی کنند. البته امروزه گردشگران میتوانند با استفاده از تله کابین به طور مستقیم از پایه کوه به یکی از قله ها برسند و از فراز کوه، چشم انداز زیبای منطقه را ببینند.

 

کوه پیلاتوس – سوییس

در افسانه‌ها آمده که فرماندار معروف رومی پونتیوس پیلاطس در این مکان به خاک سپرده است. اروپایی‌ها در قرون وسطی اعتقاد داشتند که این کوه یک اژدهایی که از آسمان افتاده است. از فراز این قله مناظری از رشته کوه‌های آلپ سوئیس و فرانسه و همچنین دریاچه لوسرن قابل رویت است. علاوه بر زیبایی طبیعی کوه پیلاتوس (mount pilatus lucerne)، مسیر رفت و برگشت به این کوه در نوع خود یک جاذبه گردشگری است. مسیر رفت این قله قطاری تعبیه شده است که در شیب 48درصد حرکت می کند.

 

کوه فوجی –ژاپن

کوه فوجی بلندترین کوه ژاپن است که در غرب توکیو قرار دارد. این کوه یک آتشفشان خاموش است و یکی از سه کوه مقدس ژاپن محسوب می شود. ظاهر زیبای کوه فوجی که به شکل یک مخروط متقارن است، به عنوان نمادی از کشور ژاپن شناخته شده است. بهترین زمان صعود به کوه فوجی از ماه جولای تا آگوست است.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

date_range دوشنبه 18 آذر 1398 remove_red_eye 1334 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09192167545
پرواز خارجی
09192167545
هتل داخلی
09192167545
هتل خارجی
09192167545
ویزا
09192167545
ثبت نظر
chat 0