{{ctrl.notification}}
زیپ لاین های برتر دنیا

زیپ‌لاین‌ها از محبوب‌ترین تفریحات جالب‌توجه جوانان و گردشگران ماجراجو هستند. تصور سقوط از ارتفاع و حرکت سریع بین دو بلندی هرگز وصف شدنی نیست.

زیپ لاین آتشفشان آرِنال

کشور کاستاریکا از مهم‌ترین پاتوق‌های گردشگری و طبیعت‌گردی دنیاست و از پرطرفدارترین تفریحات هیجان‌انگیز در کاستاریکا نیز استفاده از زیب‌لاین آتشفشان 7000 ساله آرنال است.

 

زیپ لاین وایهکی در نیوزلند

منطقه‌ی وایهکی از مهم‌ترین مناطق توریستی نیوزلند محسوب می‌شود. وجود پارک جنگلی وایهکی و بزرگ‌ترین زمین گلف نیوزلند، فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به ورزش و تفریح فراهم می‌کند. علاوه بر گلف بازی و کمپ در پارک جنگلی، هیجان زیپ‌لاین معروف نیوزلند را هم از دست ندهید. از منحصربه‌فردترین ویژگی زیپ‌لاین وایهکی Waiheke نیوزلند، وجود دو خط زیپ‌لاین موازی است.

 

زیپ لاین مانستر اُروکویس تُورو وِردِه

از مشهورترین زیپ‌لاین‌های چهارفصل دنیا زیپ‌لاین مانستر تُورو وِردِه در جزایر پورتوریکو است. این زیپ‌لاین 1 و نیم مایل (حدود 4.2 کیلومتر) طول دارد و به همین خاطر در سال 2016 به‌عنوان طولانی‌ترین زیپ‌لاین دنیا معرفی شد. پیشنهاد می‌کنیم زمانی که هوا بارانی است از این زیپ‌لاین استفاده کنید تا از برخوردِ قطرات باران به پوستتان زمانی که با سرعت 90 مایل بر ساعت در لابه‌لای درختان در حرکت هستید، لذت ببرید.

 


زیپ لاین لابادی، هائیتی یا دراگون برث 

یکی از طولانی‌ترین زیپ‌لاین‌های دنیا در سطح اقیانوس زیپ‌لاین لابادی در کشور هائیتی است که با نام دراگون برث (Dragon’s Breath) هم شناخته می‌شود که به معنای نفس اژدهاست. این زیپ‌لاین در ارتفاع 500 پایی از سطح دریا قرار دارد و می‌توانید با استفاده از آن با سرعت حدود 50 مایل بر ساعت از بالای اقیانوس و جزایر هائیتی عبور کنید.

 

زیپ لاین جَگوار کیو

پتانسیل اصلی گردشگری بلیز به طبیعت‌گردی و گردشگری فرهنگی بر پایه تمدن مایا برمی‌گردد؛ اما علت شهرت زیپ‌لاین جَگوار بلیز آمریکای مرکزی عبور آن از غاری به همین نام است. در تمام ‌مسیر زیپ‌لاین، فیلم کوتاهی از سرگذشت مردم بلیز بخش می‌شود، این در حالی است که زیپ‌لاین سواران لحظه‌ای در روشنای روز و لحظه‌ای در تاریکی غار هستند. اگر به این زیپ‌لاین بروید، مسیر عبوری شما از بالای رودخانه‌ی بلیز، غار جَگوار و خانه‌های بومی است که اگر شانس یارتان باشد، می‌توانید برای چند ثانیه رقص مردم بومی بلیز و سرخ‌پوستان را مشاهده کنید.
 

زیپ لاین برج ایفل فرانسه

برج ایفل پاریس پربازدیدترین جاذبه‌ی توریستی جهان است و همیشه مملو از جمعیت می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از زیپ‌لاین علاوه بر تجربه‌ی سرعت 50 مایل بر ساعت (حدودا 90 کیلومتر بر ساعت) هم‌زمان از نمای شهر پاریس نیز لذت ببرید تا به برج ایفل برسید.

 

date_range یکشنبه 12 آبان 1398 remove_red_eye 910 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09192167545
پرواز خارجی
09192167545
هتل داخلی
09192167545
هتل خارجی
09192167545
ویزا
09192167545
ثبت نظر
chat 0